SZKOLENIA DLA FIRM
Hancock Training oferuje szkolenia biznesowe, szkolenia wewnętrzne
(zwane też zamkniętymi, „szytymi na miarę” lub „In company” )
z podstawowych obszarów:
- SZKOLENIA MENADŻERSKIE
- Zarządzanie i kierowanie zespołem od podstaw
- Efektywność osobista menadżera
- Komunikacja hierarchiczna i niehierarchiczna
- Motywowanie i coaching
- Oceny pracownicze
- Organizacja pracy menadżera
- Organizacja pracy zespołu
- Rekrutacja
- Współpraca z trudnymi ludźmi – rozwiązywanie konfliktów
- Train The Trainer dla menadżerów
- SZKOLENIA ROZWÓJ KOMPETENCJI ZESPOŁÓW
- Team building – budowanie zespołu
- Komunikacja interpersonalna
- Kreatywność – trening twórczości
- Stres – jak sobie radzić ze stresem i wypaleniem zawodowym
- Trening asertywności i komunikacji
- Zarządzanie sobą w czasie
- Inteligencja emocjonalna
- SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE
- Sprzedaż dla początkujących
- Skuteczna sprzedaż
- Zaawansowane techniki sprzedaży
- Telemarketing – sprzedaż i negocjacje telefoniczne
- Sprzedaż produktów finansowych
- Negocjacje handlowe
- Negocjacje zaawansowane
- Negocjacje zakupowe
- Prezentacje i wystąpienia publiczne w biznesie
- Windykacja bezpośrednia i telefoniczna
- Obsługa klienta
- SZKOLENIA INDYWIDUALNE
- Indywidualny program dla Wyższej Kadry Zarządzającej
- Kreowanie wizerunku charyzmatycznego Lidera w biznesie
- Psychomanipulacje i socjotechniki wywierania wpływu w
biznesie - Prezentacje i wystąpienia publiczne – trening medialny
- Coaching stanowiskowy
- Organizacja pracy sekretariatu
- SZKOLENIA ROZWOJU OSOBISTEGO
- Inteligencja emocjonalna
- Komunikacja interpersonalna
- Kreatywność – trening twórczości
- Organizacja pracy sekretariatu
- Nadmierny stres – jak sobie radzić ze stresem i wypaleniem
zawodowym - Zarządzanie sobą w czasie
- Szkolenia narzędziowe
- Szkolenia językowe dla profesjonalistów
Kompetencje w skali organizacji są kluczowym czynnikiem budującym przewagę rynkową. Audyt kompetencyjny powinien być przeprowadzany przez niezależnych konsultantów celem zapewnienia obiektywizmu, profesjonalizmu oraz maksymalnej efektywności.
Oferujemy pełne doradztwo związane z:- oceną efektywności działania przedsiębiorstw, departamentów, działów lub stanowisk,
- projektowaniem działania przedsiębiorstw, departamentów, działów lub stanowisk,
- wdrażaniem nowych systemów zarządzania,
- doradztwem w zakresie wdrażania nowych technologii,
- oceną poziomu komunikacji w firmie,
- coaching’iem stanowiskowym,
- mentoringiem dla kadry zarządzającej.
Jeśli potrzebujecie Państwo zbudować model efektywnej sprzedaży i marketingu, niezbędna jest diagnoza i audyt dotychczas funkcjonujących zasad/strategii, procedur sprzedaży oraz realizacji zamówień.
Mamy doświadczenia w budowaniu modeli sprzedaży, projektowaniu strategii marketingowych, a biorąc udział w takich projektach, mieliśmy okazję zbudować metodologie audytu sprzedaży i marketingu.
Audyty sprzedażowe i marketingowe mają na celu zdiagnozowanie aktualnej sytuacji w zakresie efektywności działań sprzedażowych i marketingowych przedsiębiorstw w tym przede wszystkim ocenie poziomu umiejętności zawodowych i efektywności zespołów sprzedażowych oraz charakterystyki wyzwań rynkowych.
Proponujemy Państwu kompleksowe doradztwo i wsparcie związane z intensyfikacją sprzedaży, m. in.:- ocenę efektywności działania obecnego systemu sprzedaży,
- projektowanie polityki sprzedażowej,
- monitoring wdrażanie nowych rozwiązań sprzedażowych,
- ocenę systemu motywacyjnego dla handlowców,
- projektowanie systemów motywacyjnych dla handlowców,
- analizę relacji z klientami
- doradztwo przy wprowadzaniu nowego produktu na rynek,
- coaching dla sprzedawców,
- mentoring dla kadry zarządzającej sprzedażą.
Przygotowaliśmy szereg szkoleń, które pokazują jak stworzyć skuteczne strategie zarządzania i zapewnić firmie efektywne działanie oraz jak wyszkolić kadrę menadżerską by umiała je tworzyć i realizować. Nie konsultant, lecz kadra menadżerska będzie de facto wprowadzać zmiany w firmie, a wiedza nabyta i użyta w praktyce podczas realizacji szkoleń pozostanie w firmie. Pomagamy Klientom skupić się na tych obszarach działalności, które nie tylko zapewniają bieżące korzyści, ale wnoszą także wartość wpływającą na kondycję firmy w dłuższej perspektywie. Sens i główny cel naszej działalności wyznacza satysfakcja naszego Klienta.
- Pomagamy zidentyfikować procesy i dostarczamy praktyczne narzędzia zarządzania jakością.
- Porządkujemy i upraszczamy procedury, obniżamy koszty nieodpowiedniej jakości.
- Wspieramy i szkolimy w projektowaniu systemów motywacyjnych i systemów wynagradzania.
- Doskonalimy kwalifikacje personelu.
- Analizujemy oraz optymalizujemy systemy zarządzania.
- Przygotowujemy projekty szkoleniowe dedykowane dla naszych Klientów.
- Projektujemy układy z wierzycielami oraz inne formy restrukturyzacji zadłużenia.