KIM JESTEŚMY?
Jesteśmy grupą doświadczonych trenerów, którzy postanowili razem dać Klientom więcej wiedzy i praktyki.
Firma Szkoleniowo - Konsultacyjna - Hancock Training działa na polskim rynku szkoleniowym od 1995 roku prowadząc szkolenia otwarte i zamknięte dla osób zainteresowanych własnym rozwojem.
Hancock Training została założona w Londynie w 1993 roku przez Stephena Hancocka. Dzięki wykorzystaniu metod szkoleniowych zaczerpniętych z London University, gdzie Steve był wykładowcą, powstały bogate w treść i dużą dynamikę programy szkoleniowe, na których w tej chwili się opieramy. Naszą metodą nie jest jedynie przekazywanie wiedzy w formie sterylnych wykładów, ale uaktywnienie uczestników i wydobycie z nich już posiadanych informacji, aktywizowanie całej grupy niekonwencjonalnymi metodami i w konsekwencji doprowadzenie do trwałego ugruntowania wiadomości z omawianego zagadnienia. Dzięki spostrzeżeniom Steva zaczerpniętym z brytyjskich uczelni, dotyczącym szkoleń businessowych, kładziemy bardzo duży nacisk na praktykę i doświadczenie. Wszyscy nasi trenerzy są praktykami z wiedzą i doświadczeniem zdobytym w największych firmach o zasięgu światowym.
Nie zatrudniamy „teoretyków - akademików”, bo uważamy, że uczestnicy naszych szkoleń skorzystają więcej dzięki wiedzy praktycznej i prawdziwym, case study.
Metoda stosowana przez trenerów Hancock Training jest:
- efektywna
- wydajna
- skuteczna
- łatwa do zrozumienia
- innowacyjna
CO ROBIMY?
Zmieniamy funkcjonowanie firmy.
Realizujemy cele biznesowe naszych Klientów.
ZMIENIAMY
LUDZI:
Podnosimy indywidualne kompetencje pracowników
- DIAGNOZUJEMY
- UCZYMY
- INFORMUJEMY
- WZBUDZAMY MOTYWACJĘ
- UTRWALAMY
- NAWRACAMY... (NA PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ)
- BAWIMY
- TWORZYMY POSTAWY
- MODELUJEMY ZACHOWANIA
METODY SZKOLENIOWE
Metodologia prowadzonych przez nasz szkoleń oparta jest na Cyklu Kolba, najskuteczniejszej metody nauczania dorosłych. Interaktywne warsztaty, wykłady i treningi.
– przekaz wiedzy i informacji dotyczących poruszanego zagadnienia
– ćwiczenia i praca indywidualna lub grupowa nad zadanym problemem, prezentacja efektów i indywidualna lub grupowa analiza wyników.
– analiza zachowań i przypadków (działania skuteczne, działania nieskuteczne – sposoby zmian).
– badanie i weryfikacja stanu wiedzy, kompetencji i postaw.
– indywidualne zajęcia w trakcie pracy i z prawdziwymi klientami.
– symulacja różnorodnych sytuacji wymagających działań indywidualnych i zespołowych.
– analiza poglądów, opinii lub wiedzy na zadany temat, systematyzowanie i analizowanie informacji.
– metoda kształtowania właściwych zachowań zwłaszcza dotyczących sfery kontaktów międzyludzkich
– analiza realizacji celów szkolenia, ocena uczestników i kontynuacja realizacji zagadnień szkoleniowych
TRENERZY
W zależności od złożoności projektu i wymagań charakterologicznych, zarekomendujemy Państwu najlepszych z naszych trenerów dedykowanych do danego tematu.